Friday, October 28, 2011

:)

hello :)
assalamualaikum :) yeah bertemu lagi kita dalam rancangannn . tetttt* ohh sorry aku merapuu . firstly aku nak cakap sorryy kat korangg semua sbabb aku jarangg sesangat updte blogg aku . well aku kan busyy , sekarang aku dah jadi tokey besar jual baju mna boleh selalu online update blogg knkn . haha no lahh skrang aku tengah fokuss untuk menghadapi sijil pelajaran malaysia SPM . yeahh 16 days moree . ohhh mcm tak prcya jer masa mmng berlalu dgn cepattt . pejam celik pejam dua minit dah nak msok bulan novemberr ohh mann bahang SPM semakin terasa . ohh hotttt . sekarangg aku sedang buat pecutan terakhir bukan pecutt motor atau kereta yerr tuantuan dan puanpuan pecutan untuk remind flash back balik apa yg telah aku belajr duluu mean subjeksubjek yg terdahuluny . insyaallh smpatt . aminn . so oleh sebab itu aku akan jarang updte blog buat entri baruuu untuk korang semua so hrap maklumlah ya . so disini aku nak shre gmbargmbar yg terjadi mnggu lepas mean dua tiga mnggu lepas .aku akn terangkn short story untuk mnjelaskan gmbar yg dibawah ni okayy :) . first tiga mnggu lepas aku tak berapa ingat berapa hari bulann . aku dan fmily,cousin pg kampung mean balik kmpung lah untuk mnghadiri kenduri kahwin cousin sbelah abah akuu . totalyy excited sngat . pd msa yg sma kami smpat snap gmbar org membuat SAGU okayy . mmng besttt sngat then bnyak lagi lah aktiviti yg kami buat di kampungg . antra dua minggu lpas atau seminggu lepas la aku pg UPM tau UPM bintulu .hadir dlm anugerahh cemrlangg . UPM mmng besarr serious aku jakuunn biasa la for the first time :D hihi biasala seblum ni aku duduk hutann jer baru keluar bndar lah katakan haha :D kidiingg okayy aku tak nak ckap panjang berjela soo jomm tngok gmbarr :)



































okayy im done . sorry gambar tak ikut urutan . uplod yg mampu jerrr :) enjoyyy :) seeee yaa . peace yo . thanks for readingg :)

No comments:

Post a Comment