Saturday, August 13, 2011

MY LIFE :)


hye . hello people :)
assalamualaikumm
fuhh fuh fuh --' habukk habuk * yeahh akhirnya dapat jugakk aku on blogg aku slpas sehrian aku belajar . takk la seharian sngat . al maklum la calon SPM kan . bahaha . so hari ni aku tak bnyak sngat story nak d'story kan ala kadar jer . tak tamak okayy * so myb entry ni credit untuk aku kot or untuk sseorng yg bernma tettt* mna bolh bagitahu . dh rhsia :D privacy sorry .dan story ni jugak credit untuk korang smua . well aku kenal laki ni dlm facebook dpendekkan cerita smua ny segala galany bermula dlam facebook . mcam biasa la sorang usharr sorang yg sorang ni pulak usharr sorangg lastlst terpaut la hati dua jiwa bercantum yeahyeahh :D btukattukar number phone . berkenalan slma sebulan klau tak slah la . sma sma knal hati budi msingmsing . perngai pn dh ngam sngatt . akhirnya bercouple mulamula mmng sweet mcam gulagula . pijak semut pun tak mati . gjah lalu buat taktahu . then hubungann kami berlayar selama 1 tahun 8 bulan lebihh klau tak silap lahh . bnyk bnda yg aku tmpuhi slma aku couple dgan laki ni . serious aku ckap prsaan mulamula couple and longg rlationship lain tauu . korang nak rsa ? korang rsa la sndirii . bnyk org cakapp jgan prcya sngat LELAKI dan bnyk jugak org cakap jngan suka sngat dgan lelaki . naa'ah tngok skrangg .mcam ni la jd ny . hbungann tergantung . lost contct . akuu chill . aku mlas nak fikir bnda ni sngat . apa yg aku tahu aku hidup aku sorang tiada org keduaa dann ketigaa . sekarangg aku lbih slesa dgan hidup aku sendiri . well aku tak perlu melatah dgan smua ni . aku masih muda . SPM pn blom . berdiri diatas diri sndiri okayy :)dont too much trustt LOVE <3 terima kasih M.R.S sbab sudi tman aku . thankyouu yo . kau mmng baik :) amoii#apekk * . done . thanks ya :)


No comments:

Post a Comment