Saturday, August 27, 2011

CRYING AGAIN AGAIN AND AGAIN


hello people
assalamualikum :)
fuhhhhfuhh fuhh *habukk . oh MYY lma dah aku tak update blogg ksygn aku ni . rinduunyaa .
okayyy berdasrkn title yg aku nak buat ni myb korang dh dpat agak kn apa yg akan bkal aku story untuk entri kali ni . mayb ini hnya untuk luahan hati aku yg lama dh aku pendam . totally apa yg bakal aku story jap lagi nanti smua ny berkaitan dgan diri aku dan si dia mean myboyfie . A.K.A bercinta memang memerlukan pengorbanan . kesetiaan . kasihsyang dan sebagainy *cewahh mcm krngn la pulak . mcam aku sekarang akuu sedihh gilerr . memang betol betol sedih . sekarang aku rasa mcam apa yg dah aku buat untuk dia selama ni useless . dia memang tak pandai menghrgai aku as dia pnya gf . dia betul betul melampau . aku fikir lepas aku maafkan dia dulu ats kslhn dia buat kat aku dia akan insaf and lebih mnyanygi aku lagi tappii rupany tidak dia masihh ulang kesalahn dia dulu . aku acctually bukan jenis yg tekan sngat meann tidak mengngkong . cuba untuk tdk trlalu jealous dan tdk tlalu marah ats kslhn yg kecill . aku cntrol semua pkra tu dan akhirnyaa ini balasan yg aku dapat lepass aku cuba perthankn hubungan kami selama sethun lebih . korang mesti tertnyatnya kn apa kslhan dia buat kat aku myb cause tu tak perlu la aku nak ckap . privacyy * dan apa yg pasti dia memang dah tak syg aku lagi . kalau dia syg kat aku dia tak kan berani usharr prmpuan lain . lebih mnykitkan hati bila dia inbox ngan prempuan lain pkai pktan bbunga . berbuluu mata aku tngok semua inbox dia dgan prmpuan tu . yeahh memang dia tak kan ngaku pnya kesalhan dia . dan aku pun tak pksa dia mengaku kslhan dia .aku betol betol terpukul dgan situasi aku sekarang . dan sekali lagi dia buat aku menangiss . yg lebih memeritkan lagi bila dia cakap "alaa . tu kwan jer . maenmaen " . heyy dia fikir aku ni patongg ke takde prsaan . so aku tak pnjgpjgkn cerita . hubungan kami tergantung dan di FCEBOOK aku juga aku dah tukar relationship aku . biar dia tahu rasaa sekarangg . aku bukan hnya bebasi basa shja . mngkin dr ssetengah korangg pndang aku dgan sudut yg bbza tp aku tak kisah . aku yg mnglaminy prsaan aku yg tersiksa .sooo whatever you want . whatever you do and sayy idc anymore . aku bnyk sngat termkan hati kerna dia . so sadd . serious aku cakap aku msih sygkn dia . tapi nak buat cmmna dia tak syg aku lagi . CRYINGG *

thanks for reading :)

1 comment: