Friday, September 9, 2011

HARI RAYA DATANG LAGI

hello :)
assalamualaiikum :)
ohh MANN . lma dah aku tak on blogg aku ni . so sekarang baru la aku berkesempatan untuk membuka ny lagi setelah berkurun lamany . yeahh well sekarang kita sudah memasuki dlam bulan SYAWAl . bulan yg indahh dan bulan yg seronok bagi aku . dan belum terlambat lagi aku nak wish SELAMAT HARI RAYA kat korng senuaa . okayy tahun ni aku tak beraya di kampung seperti rayaraya yg tahun lepasss . selalu ny setiap tahun aku akan balik beraya di kampung bersama ibuku yg tersyangg tapi tahun ni aku beraya di sini mean BINTULU lahh . raya bersama abah dan cousin cousin aku yg tercinta . raya tahun ni paling bestt lah aku rasa . takpyah rasa memang best la dan buat kali pertma ny pula aku sempat beraya di rumah kawankawan aku . hampir semua rumah kwan aku aku serbuu tak lupa jugak dgan si buah hatiku tersyang yg sanggup beraya bersama aku . thankssayang :) so aku nak cerita la pengalaman raya aku kat korangg

raya pertama : masa ini aku habiskan masa bersama dgan cousincousin terdekatt cousin yg jauhh dgan bersalamann di pagi rayaa . melayan tetamu datangg . besttt

raya kedua : disini aku habiskan msa dirumahh . dgan menunggu kedatangan kengkwann yg dtang berayaa . malam ny pulak aku keluarr bersama buah hati aku beraya dirumahh kengkwan aku . enjoyy

raya ketiga : disini aku lebihhkan masa ke rumahh cousincousinn aku yg lain berayaaa .ptg ny keluar bersama buah hati aku . hbiskn msa brsama dia

raya keempatt : raya keempat aku bersama cousin aku yg lebih dikenali sbg udakk pergi ke MIRI . jalanjlan dan ziarah kubur selebihny pg ke kpg BEKENU beraya di rumah saudara disana dan mlmny beraya dirumah kawnn yg lain

raya kelima : sama jugak duduk dirumahh mnunggu tetamu dtgg untuk berayaa . mlmn ny keluar lagi beeraya dirumahh adek angkat yg tersyangg dan kwann . dan mlam tu jugak la hari last aku jumpa buah hati aku

dann yg selebihhnyy raya biasabiasa ajaaa . ps:/ jgan heran kalau aku lebih bnyk luangkn masa bersma boyfie akuu almklum la jrangg jumpaaa . jauuhh kn :D

ya dan tak lupak jugak aku bru habis pergi ke open house aunty fiza . jirann akuu . mknanan ny mmng sedapp siott enjoyyy . jom tengok gambarrr

































NOTA : jgan heran kalau aku bnyak letak gambar cousin aku . then soorry gambar kami sefamily takde sbab abah aku busy kerja and mom dan adek aku pulak balit kpg . so takde gmba familyy okayy . SObsSOss . gambar tak ikut irutann .tak bnyk gmbar . uplod yg mampu jer ehh :) bedal jerr . okayy im done withh this postt . so enjoyy it . thankyouu :) SELAMAT HARI RAYA PEOPLE :)

No comments:

Post a Comment